Burc yorumlari

  • icim agliyo nedenını bılmıyom

    icim-agliyo-nedenini

    icim-agliyo-nedenini

    icim agliyo nedenını bılmıyom gozyaşım sormadan akıyo
    senı cok özluyorum birkez gözlerine bakım varsın kıyamet kopsun
    umrumda degıl sesını duyamıyorumya resmen daralıyorum
    icimde oyle bir patlama gucu varkı bır yumruk atsam ısdedım herşeyı devırcek gıbı
    ama bildım bitek şey var sana yeniliyorum bir bebegin anne şefkatıne ihdıyacı oldu gıbı
    yangınımda ateşimde fırtınamda sensın sen var oldukca ben yanmaya devam edecegim
    sen benim sevdicegimsinnnnnnnnnnnnnnnnnnn

     

    Sohbet Chet Sohpet MobilSohbet AndroidSohbet CepSohbet

    Okunma Sayısı ; 660

    icim agliyo nedenını bılmıyom Benzer Yazılar

    Hiç kimse bu dünyada saf ve temiz aşkın olduğuna beni inandıramaz. Yaşadığım ve gördüğüm kadarıyla hiçbir aşk masum değildir.
    Sabahın köründe uyanıp yeni bir günün başlama heyecanıyla güne uyanan o, şikayet etmeden onca yolu sevdiğine kavuşmak için gelirdi. İstanbul’un
    Yalnızlık neden bi insana iyi gelir hiç düşündünüz mü? Cünkü etrafındaki boş kalabalıktan bir an uzaklaşınca o kalabalığın sadece boş
    Eğme başını suçlu değilsin. Sen ne birini öldürdün, ne birini kandırdın ne de birinin hayatını mahvettin.. Sadece kalbine söz geçiremeyerek
    Sevdin, gecesiyle, gündüzüyle, her şeyiyle sevdin. Onu kendinden bir parçaymış gibi sahiplendin. Sevgine, yüreğine, duygularına, senin olan
    Bazen aşk sanırsın yanlış zamanda yanlış insanı, ama bunu o an anlamak oldukça zordur çünkü aşk insanı kolay kandırabiliyor çoğu zaman. Zaman

    Toplam 0 Yorum Yapılmış

    Alttaki formu doldurup yorumunuzu ekleyebilirsiniz




    *

    icim agliyo nedenını bılmıyom Etiketler

    Sohbet | Seviyeli Sohbet | Sohbet Odaları | Aşk Sohbet | Sevgi Sohbet | Chat
    sohbet chat gay sohbet