Burc yorumlari

  • Türk Usulü Kahve Tarifi

     

    Slm bizlerin olmassa olmazımız nedir türk kahvesi. günde bi fincan içmessek rahat edemeyiz. çok sevenmer tabi daha fazla içerda aslında günde 1 fincan kahve saglıgımızada iyi geliyomuş bilim adamları öle sölüyo nası yapılıyo türk kahvesi onu sizlerle paylaşmak istedim.

    Turk usulu kahve ikrami: Dunyaca unlu Turk usulu kahve cezve ile pisirilir. Uc turlu pisirme sekli vardir: 1- Sade 2-Orta sekerli 3-Cok sekerli. Bunlar kahve miktarina gore ayarlanir. Turk usulu kahve pisirmenin en onemli ozelligi kopuklu olmasidir. Muhtelif pisirme usulu vardir. Tamamen soguk suda, ilik suda. En iyi pisirme usulu once cezveye sekeri konur, sonrada kahvesi. Ikisi bir guzel karistirilir. Uzerine soguk su ilave edilerek kısık ateşde pişirilir tam kahve kabarmaya dönünce bi kısmı fincana dökülür kalan kısmı biraz daha ateşde durur onuda dökeriz fincana afiyet olsun.

    Okunma Sayısı ; 380

    Türk Usulü Kahve Tarifi Benzer Yazılar

    Slm arkadaşlar. girdigimiz ay muharrem ayıdır. yani muharrem ayı demek aşure yapmak demekdir. evet ama bu aşureninde bi hikayesi  var. Hz. nuh
      Sekerpare tatlisi (tam kivaminda) 125 gr oda isisinda margarin yarim su bardagi pudra sekeri 3 corba kasigi irmik 1 tane yumurta 1,5-2 su bardagi
      ANTAKYA KAYTAZ BÖREGİ ( MALZEMELER) . 1/2 paket yaş maya . 1 çay bardağı ılık süt . 1 tatlı kaşıgı şeker . 2-3 su bardagı un . 3
    Slam arkadaşlar şimdide sizlere ev usulü hingel tarifi verecegim inş denersiniz ve lezzetini sizde tadarsınız. Malzemeleri. hamuruna sadece un tuz
      slm arkadaşlar bu sıcak havalarda napıyoz sürekli sıvıya suya ıtiyacımız oluyo marketlerden aldıgımız içeceklerde neler var bilmiyoruz
    Dondurma Tarifi sizlerle paylaşacagım çok nefis maliyeti az öncelikle\ NOT:Tarifi yazmadan önce çok önemli bir noktaya değinmek isterim dondurma

    Toplam 0 Yorum Yapılmış

    Alttaki formu doldurup yorumunuzu ekleyebilirsiniz




    *

    Türk Usulü Kahve Tarifi Etiketler

    Sohbet | Seviyeli Sohbet | Sohbet Odaları | Aşk Sohbet | Sevgi Sohbet | Chat
    sohbet chat gay sohbet