Kaliteli Sohbet etmek isterseniz bizler buradayız 7/24 Sohbet ediyor ve sizleri bekliyoruz.

Sohbet Girişi


* Şifreniz yoksa boş bırakın. ESKİ SÜRÜM İLE BAĞLAN

Muhabbet Sohbet Odalari | Seviyeli Sohbet Ortamı


Muhabbet Sohbet Odalari

Muhabbet Sohbet Siteleri

Gelişen teknolojinin insanlığa en büyük katkısı  hayatı kolaylaştırması oldu. Akıllı telefonlardan ve tabletlerden giriş yaparak sitemize bağlandığınız anda mobil sohbet ile çet deneyimini tatmış oluyorsunuz.  Rahatça sitemizde dolaşabilir ve sörf yapabilirsiniz.

Muhabbet Sohbet odalarimiz sosyal medyanın gelişmesi ile birlekte sizlere daha kaliteli ve güvenli bir chat ortamı sunmaktadır. Sizlerde muhabbet chat odalarimiza girerek türkiyenin her ilinden yeni arkadaslıklar ve dostluklar kurabilirsiniz, yeni aşklara ve arkadaşlıklara yelken açabilirsiniz,

Chat odalarimiz seviyeli ve aynı zamanda dürüst bir arkadas ortamı sitesidir. Askyerim sohbet sitemiz yılların deneyimi olarak kullanıcılarımıza rahat bir çet ortamı sağlamaktadır.

Bu kış mevsiminde sıcacık evinizde Kahvenizi yudumlarken sitemizde güzel dostluklar kurup zamanın nasıl geçtiğini anlamadan bir birinden kaliteli dj lerimizi dinleyerek sohbet imkanı bulabilirsiniz.

Askyerim.net Sohbet sunucumuzda aynı zamanda oyun kanallarımız mevcuttur, sitemiz üzerinden yarisma , kelime gibi bir birinden eğlenceli oyunlar oynuyarak vakit geçirebilirsiniz.

Muhabbet chat sohbet odalari hoş vakitler diler.



Toplam 22 Yorumlar
ALpHa

Muhabbettin tadi aşkyerim.net seviyeli sohbetin adresi aşkyerim.net ama en onemlisi çilginca ve eğlenerek sohbet istiyorsaniz aşkyerim.net 'e gelin keyif alin..

PoLen

İnsanın kendini önemli hissettiği bi yer bi derdin varsa özele gelip kardeşim kapabileceğim bişey varmı diye sorulan bi yer bi sevincin oldu gu zaman adına çok mutlu oldum canım diyen insanların oldu gu bi yer en çok ne yı sevdim bu kanalda ben 4 ay gibi bi süredir burdayım doğum günü sürprizi ilk arkadaşımıza yapıldığında tabi benden öncede yapılmıştır muhakka ben ağladım doğum günü odası açıldı botlar alındı kanala çatal bıçak pasta sonra yayındaki dj doğum günü şarkısı çalması bunlar çok ince ve güzel düşünceler sonra hafta sonu yayınları istekler isteyip birinin 1. Seçilmesi gerici hemen hemen hep ben seçildimde:))))))) çok eğlenceli bi ortam güzel yürekleri bekleriz ..

Melike

Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz:D

Feride

En çok huzur bulduğun yer neresi diye sorsalar bı ailemin yani bide askyerim.net derim.burdaki insanlarin o kadar güzel kalbi varki hepsi birbirinden değerli hepsi birbirinden kaliteli.rahatca kendimi kasmadan sohbet edebildiğim tek yer her birine canı gönülden kucak dolusu sevgiler..

iMeRa

Şimdi ne desem bilmiyoree bennn:d Sagopa Kajmer in bizi sözü var. Soylenecek çok şey var isimli şarkısı www.askyerim.net de tam bunu anlatıyor :))

UqurCan

İmsan sever ve isterse hiç bir sey engel olamıyor ne saat farkı ne kültürel ayrılık bir merhaba ile oturup kahve içmiyoruz belki ama karsılıklı oturup kahvelerimizin eşliğinde sohbet edebiliyoruz arkadaslıgın dostluğun sıcak samımı ve kendini bilenn insanlarla reel hayatımızda sorunları bianda unutturabılıyor askyerım.net sayesınde. Bu guzel ortamı kurduğunuz ıcın www.askyerim.net yönetme tesekkurler ((:

Naz`Lı

((: Çok güzel dostluklarin oldugu ve samimi insanların bulunduğu bi adres Askyerim.net ((;

Son`Liman

Bir gün Gelecek Aşkyerimdeki Günleriniz Aklınıza Gelecek ;Gülümseyip ve özleyeceksiniz .. Sizinle tanışmak Büyük Bir şans Aşkyerim Ailesi iyi ki Varsınız. Teşekkürler Paylaşım için

SimyaCı

Her fırSatta koşarak qeLdiğim, sohßet etmeye doyamadığım inSanLarLa doLu sıCacık ßir Mekan.. GardaşLarım, toprakLarım, arkadaşLarım iyi ki varLar.. Niyeti haLis ve sohßeti kaLiteLi oLanLarın mekanıdır "aSkyerim" DeğiLseniz zaten qeLmeyin İstemiyoruz ! ( :

Dnz

Gün gelir herkes askyerim diye haykiracak (:

Ceee

Uzun lafın kısası yasamaniz lazım efendim :) Enfes bir ortam.

marmarAli

Çok güzel dostluklarin oldugu ve hoş sohbetlerin döndüğü samimi bir ortam güzel bi adres Askyerim.net

MupteLa

Yoğun iş temposunda yorulup hele de bulunduğunuz şehir istanbulsa trafikte bunalmışsanız sıcak ve samimi güzel insanların olduğu birbirinde tecrübeli ve deneyimli yayıncı arkadaşlarımızın Müzik ziyafetin eşliğinde. Eğlenceli oyun odalarımız olduğu askyerim netde en güsel keyifli sohbetler burada..

LaL

Askyerim.net adı ama en güzel dostluklarin kardesliklerin arkadaşlıklarin yaşandığı da en güzel yer buyrun gelin .. bekliyoruz

Mustafa

Slm arkadaşLar öncelikli olarak güvenilir oLması beni doyasıyLa memnun etti rahatLıkLa gezip doLaşacağım sohbet edeceğim arkadaşlık kurabileceğim vakit geçirebiLeceğim çok nadide bi sunucu oLarak gördüm. Usta Dj ekibi ile canlı müzik dinlemenin sevecen user arkadaşLarın olduğu rahatLıkLa vakitLerinizi güzel bi şekiLde geçirebiLeğiniz bir sunucu diyebilirim TAVSİYE ederim....

Ruya

Keyifli sohbet icin baska adres arama dogru yerdesin suan yeni uyandim ve gozumu acmadan kanala daldim o kadar seviyorum iste anlayin sizinde cok seveceginizden eminim gelin sizde ailemizin bi parcasi olun askyerim.net ❤❤❤

Kraker

3 gündür sunucudayim gerçekten hoş bi yer hic yabancılık cekmedim 3 gün önce değilde sanki 3 yıl önce gelmiş gibi oldum emeği gecen bütün arkadaşlara şükranlarımı arz ediyorum

Tarcin

Birileri Askyerim mi dediiii evet evet herkes Askyerim demis ve ben de Askyerim.net diyorum iyiki tesaduf eseri buraya geldim ve degerli insanlarla tanisma firsati buldum siz de gelin ve degerlerimize deger katalim.Askyerim.net samimiyetin ve seviyenin en ust seviyede oldugu yer... (:

KakTüS

Gelin dostlar gelin, oturun hele Sohbetin zevkine varalım bu gün Kindar ademoğlu, nefsine köle Sevgi otağını, kuralım bu gün. …..demis sairin biri.. buyrun gelin dostlar askyerim.net e sohbetin dibine vuralim bugün…..

CikiLaTa

Chat diyince herkesin aklına genellikle kötü kullanimlı siteler geliyor aslinda bazı kanallarda gördüklerimiz bi nevi öyle oluyordu gercekten ama taa ki bu siteyi keşfedene kadar anlatılcak bircok güzel özellige sahip senden hicbir sey beklemiyorlar öyle geleni gideni selamla user kazandır falan yok yani canın isterse sohbetini et istemesse kapat bu kadar yada en basiti cok güzel djlerimiz var ac dinle seni kırmıyorlar her türlü istege yer veriyorlar ailenden farksz emin olabilirsin :)

Bir cevap bırakın.